lauantai 13. huhtikuuta 2013

Kevät!

Ihanan piristävää kun lumet on kadonnu melkeen kokonaan ja aurinkokin suvaitsee ilahduttaa olemassaolollaan. :) Mulle ei kuulu oikeastaan mitään kummempaa, oon vaa ollu töissä. Ens viikolla taas jatkuis. Ens vkl on jännät paikat, kun joudun ajelemaan yksinäni porukoille. Auto pitää huoltaa, joten se pitänee ajella iskän luokse. Btw, olin tosi reipas ja urhea tässä yks päivä... Vaihdoin kesärenkaat alle ihan itte! The evidence is here!


Oli mulla neuvonantaja mukana, mut työn tein kyllä ihan itte. Voin kertoo et vaatii hitusen raakaa voimaa saada ne pultit irti.

Ens viikolla olis autokoulun ryhmäajotunti. On muuten ehkä turhinta ikinä, siitä ilosta et "saa" ajaa ajo-opettaja ja joku random ihminen kyydissä paikassa jossa ei oo koskaan ennen ajanu, joutuu maksaa 200e. Hivenen ehkä rahastuksen makua? Itse en koe suurta hyötyä saavuttavani tästä hommasta muutenkaan, turhauttaa. 8 tunnin työpäivän jälkeen voi olla havaintokyky ihan hitusen viturallaan. Muutenkin ärsyttää se et jos ton on tarkotus simuloida jotain "kännikuskina" olemista, ni mä oon kyl kasvanu sen vaiheen ohi. Mä käsken kyl jokaisen joka häirittee eikä osaa olla ihmisiks, ulos autosta. Saakohan pyyhkeit jos tekee saman ryhmäajotunnil? :D Onks väärin heittää ajo-opettaja ja randomi ulos autosta ja ajaa loppuaika itekseen? :D


Kävin kirpparilla tässä yks päivä, lähinnä etsiskelin materiaalia pariin projektiin.  Niiden sijasta törmäsin johonkin muuhun joka piti kotiuttaa välittömästi. Tadaa, tämmönen herra pesukarhu muutti eteisen seinälle. :D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti